AndreasHenn-105-DSA05718-m.jpg

Un nou reconeixement reafirma MEWA com a líder de la gestió tèxtil

Qualitat, protecció i fiabilitat defineixen els productes i serveis de MEWA

MEWA, fundada l'any 1908 i líder europea en el sector de la gestió tèxtil després de 111 anys d'activitat, ha rebut per quart any la distinció de "Marca del Segle" per la prestigiosa editorial alemanya Die Zeit.

Aquest reconeixement s'atorga a les empreses que, en torn als seus productes o serveis, se situen com un referent dins del seu respectiu sector. Aquest any MEWA comparteix prestigi amb empreses com Miele, fabricant d'electrodomèstics o l'arxiconeguda NIVEA. És la quarta vegada que MEWA rep aquesta distinció. Ja ho va fer per primera vegada al 2010, i dues vegades més al 2013 i 2016.

MEWA Textil-Management es caracteritza pels seus estàndards de qualitat en totes les fases, des de la producció fins al servei de rentat o de lliurament, i pels seus valors, que fan que els productes i serveis es regeixin, entre d'altres, per un principi de respecte a la salut del treballador i la cura del medi ambient. Així mateix, el seu servei de lliurament, rentat i recollida compleix amb nivells superiors als establerts en la norma de qualitat ISO 9001, certificació que té des del 1992 en tots els seus serveis; i l'ISO 14001, en relació amb la gestió ambiental.

L'empresa alemanya, única proveïdora a Espanya de draps de neteja reutilitzables o catifes absorbents d'oli en règim de lloguer, basa el seu concepte de qualitat i compromís també en el seu servei al client. Assessora i aconsella als seus clients en l'ús dels seus productes, realitza enquestes i dur a terme auditories de forma regular per comprovar la qualitat dels seus serveis i identificar els seus punts de millora.

Aquesta gestió de qualitat basada en valors, com ara el respecte al medi ambient o una estratègia d'inversió a llarg termini que busca un model sostenible, han permès a l'empresa situar-se com a líder europeu i, a més, guanyar-se diferents i ja nombrosos reconeixements, com el de "Marca del Segle".

"L'edició Estàndards Alemanys: Marques del segle 2019 mostra qui ha establert un estàndard de referència en el seu sector", diu l'editor Florian Langenscheidt, en relació amb la selecció de companyies presentades en l'enciclopèdia. I afegeix, "Aquesta enciclopèdia presenta cada any les icones de l'economia alemanya".

Per part dels guardonats, Maricel Huguet, Directora de MEWA Espanya, explica que, "estem molt orgullosos de que MEWA, juntament amb altres firmes prestigioses, sigui reconeguda amb un segell que a nivell mundial significa valors, qualitat i fiabilitat".

Contacte de premsa