Arbeitskleidung

Els draps de neteja MEWA a lloguer per a fàbriques i tallers

El sistema de MEWA per a la neteja professional és sostenible: evita el rebuig, reutilitza els recursos i fomenta l'ús compartit

• L'ús compartit de tèxtils, també conegut com a textilsharing, és una mesura activa de protecció del medi ambient. El principi de reutilització dels draps de neteja de MEWA ofereix la possibilitat de convertir una fàbrica o un taller en un àmbit ecològic, un cop es contracten els serveis de MEWA.

• Altres avantatges del sistema de la gestió tèxtil de MEWA són: el pressupost exacte, la seguretat afegida i, per descomptat, les màquines, les eines i les superfícies que es netegen ràpida i minuciosament.

Gots d'àcid polilàctic, que es descomponen en carboni i aigua després del seu ús, sabatilles esportives fetes de seda d'aranya sintètica, que es degraden després d'uns anys deixant només el rastre de la sola, i moltes més innovacions. Arreu del món s'estan realitzant investigacions per desenvolupar productes que puguin ser biodegradables. Això és important perquè contribueix a la protecció del medi ambient.

El sistema dels draps de neteja de MEWA és encara més ecològic i efectiu perquè comença molt abans: Els clients de MEWA no produeixen cap residu. Lloguen els draps absorbents, que MEWA recull, renta i lliura segons els terminis acordats. A més, aquest servei ofereix un càlcul exacte dels costs i estalvia temps, ja que sempre hi ha draps nets disponibles per al seu ús. Per altra banda, permet als empleats dedicar-se completament a les seves tasques especialitzades, en lloc de perdre temps en l'adquisició dels draps o en la gestió dels residus d'acord amb la normativa legal.

El sistema de lloguer de MEWA es basa en l'ús compartit de tèxtils, també conegut com a textilsharing. Quan una empresa opta per llogar, en lloc de comprar, conserva tota la flexibilitat i transfereix la responsabilitat de la seva gestió al proveïdor de serveis.

El nombre i la qualitat dels draps de neteja - hi ha quatre diferents, en funció del seu àmbit d'aplicació - sempre es pot adaptar a les necessitats del client.

L'empresa alemanya MEWA és, amb els seus 111 anys d'experiència, un soci professional en el qual es pot confiar. El sistema reutilitzable de draps de neteja MEWA, gràcies al seu principi d'ús compartit, col·loca les empreses de per tota Europa en l'avantguarda.

Actualment, MEWA renta més de 1.000 milions de draps de neteja a l'any per a 188.000 clients. Els olis i els greixos dels draps bruts es filtren i s'utilitzen per subministrar energia als túnels de rentat. D'aquesta manera, MEWA cobreix el 80% de les seves necessitats energètiques i estalvia set milions de litres de gasoil de calefacció a l'any. Així mateix, amb el temps i gràcies al desenvolupament de la seva tecnologia, MEWA ha sigut capaç de reduir fins a un 50% el seu consum d'aigua. Quant als detergents emprats en els seus processos de rentatge, a més de ser biodegradables, MEWA utilitza la dosi més baixa possible.

Perquè el lema de MEWA és conservar els recursos i evitar els residus: la reutilització i el textilsharing són la forma més sostenible de protegir el medi ambient.

Contacte de premsa