NÄHEREI_x_MG_0468.tif

El proveïdor líder en el lloguer de draps reutilitzables ara també a Anglaterra

MEWA creua el Canal de la Manxa

• El proveïdor líder europeu de draps reutilitzables per a la neteja industrial ir-romp en el mercat anglès.
• MEWA estrena seu a Birmingham a més de la tenda online per oferir un ser-vei de valor afegit als seus nous clients en aquest país.

MEWA segueix amb l'expansió del seu lideratge en el mercat europeu. El proveïdor de serveis tèxtils ara també ofereix el lloguer de draps de neteja reutilit-zables a Anglaterra. Així mateix, estrena estratègia de venda per al mercat anglès: per primera vegada es poden encomanar els draps de neteja de MEWA mitjançant una tenda online.

Per poder donar servei a Anglaterra, el proveïdor líder de serveis tèxtils ara disposa d'una seu britànica a Birmingham. Això significa que MEWA ara opera en 21 països europeus.

"La immersió en el mercat anglès és molt important per a nosaltres", diu Günes Yenen, Country Manager de MEWA en el Regne Unit. "Per una banda, ens permet continuar creixent i afermar-nos com a líders del sector. I, per altra banda, avancem en el nostre procés de digitalització. Estem creant serveis digitals per facilitar la gestió als nostres clients."

Els clients de MEWA en aquest país, com a novetat, poden encomanar draps de neteja a la ten-da online (www.mewa.co.uk). L'assistent online "cercador de draps" ajuda a seleccionar i en-comanar el producte més adient. Es pot utilitzar, per exemple, per esbrinar quins draps de nete-ja són els correctes en funció de l'activitat. L'eina online estableix unes preguntes sobre el tipus de brutícia que s'ha de tractar i el rendiment de neteja desitjat fins a guiar l'usuari al servei més adequat. Aquest servei, finalment, es pot llogar directament a través de la plataforma online.

Contacte de premsa