Putztuchsystem

Operació 2020

Protecció climàtica i eficiència amb el sistema de draps de neteja MEWA

MEWA, fundada l'any 1908 i líder europea en el sector de la gestió tèxtil, opera de forma respectuosa amb el medi ambient generant menys emissions de CO², augmentant l'eficiència energètica i fent servir més energia procedent de fonts renovables.

Des de fa molts anys, la protecció del medi ambient és un tema prioritari per a l'empresa alemanya. Ja el 1997, MEWA va ser la primera empresa de la indústria de gestió tèxtil que va rebre la certificació mediambiental internacional ISO 14001.

MEWA és líder mundial amb el seu sistema de lloguer, que lliura draps de neteja i estoretes absorbents d'oli a fàbriques i talles, els recull després del seu ús, els neteja de manera respectuosa amb el medi ambient i els torna nets. Del mateix mode, és un referent d'empresa sostenible que se suma a l'ona de l'actualitat amb un nou concepte, el #textilsharing.

Assumir la responsabilitat pel clima i el medi ambient és tant important per als particulars com per a qualsevol empresa amb projecció de futur. La implementació de mesures ecològiques s'aconsegueix analitzant cada àrea i determinant com pot ser processada d'una manera més sostenible i afavorint la conservació dels recursos naturals. De vegades, la subcontractació és la millor opció perquè és, entre d'altres, ràpida i segura. En poc temps, una fàbrica o un taller poden passar a ser més respectuosos amb el medi ambient.

Amb el sistema de draps de neteja reutilitzables de MEWA, ja no hi ha residus perillosos generats pels materials rebutjables i es redueixen les emissions de CO². A més, els professionals mantenen la seva activitat perquè sempre tenen draps nets disponibles per al seu ús. La qualitat dels draps de neteja de MEWA permet absorbir de forma eficient lubricants i pintures que després es filtren i reutilitzen tèrmicament en les sofisticades línies de rentat que la companyia ha dissenyat de forma interna en base a la tecnologia ambiental més avançada. MEWA aconsegueix reduir al màxim el seu consum gràcies a un sistema de cascada d'última generació que reutilitza l'aigua. Així mateix, les aigües residuals i els greixos obtinguts dels draps bruts es reciclen.

L'únic proveïdor Espanya de draps reutilitzables ofereix també altres avantatges: Es tracta d'una solució professional i de qualitat de primera classe per a cada negoci: còmoda, estalvia temps i el seu cost es pot calcular amb precisió. Segurs de la seva excel·lència, la companyia, amb 111 anys d'activitat a les espatlles, ofereix la possibilitat de provar el sistema de lloguer de draps durant un mes i sense cap compromís.

CONTACTE DE PREMSA