Arbeitskleidung

MEWA ajuda a tallers i fàbriques a millorar el seu balanç ecològic amb el sistema de lloguer de draps de neteja reutilitzables

MEWA, fundada l'any 1908, líder europeu en el sector de draps de neteja, ajuda a millorar el balanç ecològic de les empreses amb el seu sistema de lloguer de productes reutilitzables i, d'aquesta manera, dóna suport a l'economia circular i la cura del medi ambient.

Sostenibilitat, productivitat, satisfacció del client i qualitat en general: aquests són alguns dels requisits que els tallers també han de fer front. És probable que molts trobin resistències a l'hora d'assumir aquest repte. Ara, és una realitat que afecta tant les micropymes com les grans multinacionals.

Qui vulgui mantenir la seva competitivitat, ha de seguir, o millor encara, anticipar l'evolució. Una forma viable és fer-ho de manera gradual. El sistema de draps de neteja MEWA s'ofereix com una bona base per començar aquest procés amb un fort impacte general. S'integra fàcilment i a curt termini. Ofereix innovació en diferents aspectes: millor organització, més seguretat, més qualitat, major protecció del medi ambient, estalvi de temps i un càlcul precís dels costs.

Des de tallers amb poques persones fins a grans fàbriques: el sistema de draps de neteja MEWA és una solució d'alt valor afegit per a empreses enfocades en la qualitat i la productivitat, així com en la sostenibilitat. Els tallers moderns han refusat la compra de rotllos de paper i han optat per llogar els draps de neteja que MEWA ofereix en servei complet.

Quan la multinacional alemanya va inventar el seu sistema de draps de neteja fa 111 anys, ja mostrava certa visió de futur. Avui, i com a líder mundial en gestió tèxtil, se li ha posat un nom: Textilsharing. MEWA segueix destacant pel seu esperit innovador i pioner, el qual el posa al capdavant de les necessitats actuals i futures, i promou en les seves respostes solucions respectuoses amb el medi ambient.

Amb el seu servei de lloguer de draps de neteja, així com d'estoretes absorbents d'oli o de màquines rentapeces, MEWA s'encarrega de facilitar el material necessari perquè tant tallers com fàbriques puguin realitzar les seves operacions de la forma més neta, ecològica i senzilla possible. Tot això es tradueix en un bon flux de treball amb eines i màquines en perfecte estat de neteja i, conseqüentment, en alta productivitat, bons resultats i clients satisfets.

MEWA assumeix la responsabilitat durant el servei i, per tant, despreocupa els seus clients de la càrrega que suposa complir amb els mètodes de tractament establerts per la llei per a substàncies inflamables i residus. Els qui lloguen el sistema de draps reutilitzables de MEWA estan protegits de sorpreses desagradables. MEWA ofereix un elevat estàndard de qualitat certificada a un cost fix.

El sistema de draps de neteja MEWA és fiable i està orientat al futur. Protegeix el medi ambient i els recursos. El textilsharing pot ser la millor alternativa a la compra de materials d'un sol ús.

DESCARREGAR IMATGES

CONTACTE DE PREMSA