Líder del sector en satisfacció del client

8 de novembre del 2022
EmpresaDistincions i premis
Mewa aquest any ha format un consell assessor de clients

Líder del sector en satisfacció del client

Per segona vegada, Mewa ha sigut guardonada amb el títol de “Màxima satisfacció del client” en un estudi nacional realitzat a Alemanya, tornant a aconseguir la primera posició en el sector. Estem molt satisfets amb aquest premi. Per oferir als nostres clients el millor servei i la màxima qualitat dels productes, realitzem proves continues del nostre servei tèxtil. Aquesta és una de les raons per les quals Mewa aquest any ha format un consell assessor de clients. Això ens situa al capdavant del nostre sector.

Estudi del medi WELT i ServiceValue

Quin és el grau de satisfacció de les persones en contacte B2B amb la relació qualitat-preu, els productes i l'experiència de servei d’atenció al client d’un proveïdor? Aquesta és la qüestió que es planteja un cop a l’any un estudi realitzat per l’empresa de consultoria i anàlisi ServiceValuehttps://servicevalue.de/ranking/kundenzufriedenheit-im-b2b/ en col·laboració amb WELT TVhttps://www.welt.de/tv-programm-live-stream/. A través d’un tauler en línia, els empleats de 40 sectors i prop de 480 empreses avaluen la seva comunicació i les seves relacions comercials. En total, es van avaluar unes 50 000 declaracions de persones que ocupen càrrecs amb poder de decisió, de compres i d’aplicació de productes. A l’enquesta de setembre de 2022, Mewa va rebre una valoració superior a la mitja en tots els nivells de contacte, i va obtenir el millor resultat global en la categoria “serveis d’higiene i tèxtils”. La carta de felicitació dels responsables de l’estudi diu: «Atès el gran repte que suposa convèncer als responsables de la presa de decisions, als compradors i als usuaris en un context empresarial, ens agradaria destacar el premi de Mewa a la “Màxima satisfacció del client”».