Recerques freqüents

  • Els draps de neteja de Mewa
  • Estoretes absorbents d'olis
  • Rentadora de peces

    Newsroom
Anar a la vista general

Mewa reforça la seva oferta de serveis, assessorament personal i experiència internacional

8 d’abril del 2025

Empresa

Sostenibilitat

Innovació

El proveïdor de servei tèxtil Mewa ofereix als seus clients un ampli servei integral.

Per què gastar temps i recursos coordinant diversos proveïdors quan es pot simplificar d’una forma més eficient? El proveïdor de servei tèxtil Mewa ofereix als seus clients un ampli servei integral. Aquest inclou no només el subministrament continu de tèxtils, sinó també la seva recollida, rentada i manteniment respectuosos amb el medi ambient, a més d’un assessorament personalitzat.

Per què gastar temps i recursos coordinant diversos proveïdors quan es pot simplificar d’una forma més eficient? El proveïdor de servei tèxtil Mewa ofereix als seus clients un ampli servei integral. Aquest inclou no només el subministrament continu de tèxtils, sinó també la seva recollida, rentada i manteniment respectuosos amb el medi ambient, a més d’un assessorament personalitzat.

Mewa subministra draps de neteja reutilitzables, estoretes absorbents d’oli i màquines rentadores de peces a pressió amb raspalls a tot tipus de clients, des de petits tallers fins a grans empreses industrials.

Processos optimitzats per maximitzar l’eficiència

De la mà d’un únic proveïdor, l’equip executiu d’una empresa disposa de més temps per a les àrees que ofereixen més valor afegit. Els empleats també se’n beneficien directament, perquè ja no s’han de responsabilitzar del manteniment de les solucions de neteja, la comprovació d’estoc de draps de neteja o el manteniment de les màquines rentadores de peces. El treball administratiu i els reptes logístics es redueixen al mínim. Això suposa una descàrrega considerable per a totes les parts implicades.

Proximitat regional i flexibilitat digital

Mewa combina la competència internacional amb la presència regional a través de 51 seus repartides per Europa. Aquest servei personalitzat es complementa amb solucions digitals, com el portal de clients “myMewa”, que permet una disponibilitat 24/7. En aquest portal virtual els clients poden consultar i personalitzar les comandes i transmetre sol·licituds als seus interlocutors en qualsevol moment. Per a aquelles persones que prefereixen el diàleg directe, l’assessorament al client està disponible per telèfon els dies laborables. “La nostra força resideix en la combinació d’accessibilitat digital i diàleg personal. D’aquesta manera garantim eficàcia i fiabilitat als nostres clients”, explica Javier Fernández, Director de Vendes de Mewa Espanya i Portugal.


Javier Fernández

Director de Vendes de Mewa Espanya i Portugal

“La nostra força resideix en la combinació d’accessibilitat digital i diàleg personal. D’aquesta manera garantim eficàcia i fiabilitat als nostres clients”


Imatges i vídeos


Contacte de premsa


Art Marketing

Doña Leire Navaridas Teléfono: +34 91 351 31 51 mewa@artmarketing.es

Carretera de Húmera 19 28224 Madrid


Anar a la vista general