Recerques freqüents

• Estoretes absorbents d'olis
  • Rentadora de peces
Anar a la vista general

Un nou reconeixement per a Mewa en qüestions de sostenibilitat

5 d’abril del 2022
EmpresaDistincions i premis
Fotos: Mewa

“Deutschland Test” ha premiat el nostre compromís amb el medi ambient amb una distinció

Amb quin grau de sostenibilitat actua una empresa? L’agència de qualificació i classificació de Colònia, Alemanya, ServiceValue es va fer aquesta pregunta i va enquestar als consumidors d’Alemanya. Per vuitena vegada, va realitzar l’estudi “Compromís sostenible” en col·laboració amb DEUTSCHLAND TEST.

Es van recollir i avaluar casi mig milió d’opinions de consumidors sobre més de 1500 empreses de 113 sectors. I en el sector de serveis d’higiene, els consumidors van votar a Mewa com a guanyadora del sector.

Ens sentim especialment satisfets perquè ja no en tenim prou amb convèncer els nostres clients amb la qualitat del nostre servei. Ens considerem corresponsables de l’entorn en el qual operem i fem negocis. És la nostra base i cal protegir-la. Per això volem contribuir a la seva conservació amb totes les possibilitats que siguin tècnica i econòmicament viables.

Les empreses que utilitzen els nostres serveis es beneficien dels processos segurs del textilsharing. Fins i tot la idea fundacional de Mewa reflectia un aspecte de sostenibilitat: no llençar els draps de neteja, sinó reutilitzar-los. Aquest senzill servei tèxtil s’ha convertit en un sistema d’ús compartit de tèxtils a tota Europa per a la roba de treball. Una part integral del nostre sistema són els processos de producció respectuosos amb el medi ambient i la conservació dels recursos en el sentit de l'economia circular.

Imatges i vídeos

Contacte de premsa