Recerques freqüents

  • Els draps de neteja de Mewa
  • Estoretes absorbents d'olis
  • Rentadora de peces
Anar a la vista general

El portal del client de Mewa ja està disponible a tota Europa

18 de desembre de 2023
EmpresaInnovacióDraps de neteja
El servei tèxtil garanteix la transparència dels costos i permet controlar el cost dels draps de neteja de l’empresa: (Foto: Mewa)

A demanda dels clients, Mewa s’encarrega de l'adquisició i la cura dels draps de neteja, incloent-hi els serveis de recollida i lliurament. Això alleuja la càrrega d’empreses i negocis, ja que els allibera d’una tasca d’organització que requereix molt de temps. Amb la seva oferta de serveis digitals, Mewa també minimitza la càrrega administrativa dels clients i ara el seu portal de clients ja està disponible a tota Europa.

El portal del client de Mewa ja està disponible a tota Europa

A demanda dels clients, Mewa s’encarrega de l'adquisició i la cura dels draps de neteja, incloent-hi els serveis de recollida i lliurament. Això alleuja la càrrega d’empreses i negocis, ja que els allibera d’una tasca d’organització que requereix molt de temps. Amb la seva oferta de serveis digitals, Mewa també minimitza la càrrega administrativa dels clients i ara el seu portal de clients ja està disponible a tota Europa.

Tots els costos d’un cop d’ull

Quants més empleats té una empresa i més completes són les comandes, més temps es necessita per garantir el subministrament de draps reutilitzables nets o d’estoretes absorbents d’oli. Aquesta és la raó per la qual els encarregats valoren molt poder fer les seves gestions les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, amb només uns clics des del seu ordinador o smartphone.

“Amb el portal de clients 'MyMewa', les dades del contracte es poden consultar, comprovar i modificar en qualsevol moment”, explica Maricel Huguet, directora general de Mewa Espanya. I afegeix: “Això permet ajustar el subministrament a les necessitats actuals en qualsevol moment”. Els clients poden augmentar o reduir el seu volum immediatament. Amb només uns clics, la quantitat s’ajusta al consum actual i es pot tenir en compte per al proper lliurament.

Gràcies a la plataforma de serveix de Mewa, clara i fàcil d’utilitzar, es poden evitar errors de transmissió, per exemple, si el client vol notificar una altra necessitat de draps i estoretes. El resultat suposa un estalvi de temps per al client i evita despeses innecessàries.

Des de principis d’aquest any, el portal de serveis inclou funcions addicionals i està disponible a gairebé totes les delegacions europees del proveïdor de serveis tèxtils. A través del portal del client es poden consultar en qualsevol moment els costos mensuals dels diferents productes, les factures pendents i pagades i les quantitats contractades, així com sol·licitar una modificació dels intervals de lliurament de forma ràpida i, per tant, rentable. L’eina és fàcil d’utilitzar i redueix les tasques administratives del client.


Maricel Huguet

Directora general de Mewa Espanya

“Amb el portal de clients 'MyMewa', les dades del contracte es poden consultar, comprovar i modificar en qualsevol moment. Això permet ajustar el subministrament a les necessitats actuals en qualsevol moment”.


Imatges i vídeos


Contacte de premsa


Art Marketing

Doña Leire Navaridas Teléfono: +34 91 351 31 51 mewa@artmarketing.es

Carretera de Húmera 19 28224 Madrid


Anar a la vista general