Els draps de neteja reutilitzables optimitzen la neteja a indústries i tallers

15 de juny del 2021
Draps de neteja
Els draps de Mewa en un còmode sistema de lloguer

Arran de la crisi de la COVID-19, els requeriments d'higiene i neteja a la indústria i el taller també han adquirit una nova dimensió. Tot i així, abans de la pandèmia, la filosofia creixent ja era evitar els materials d'un sol ús a favor dels reutilitzables i l'economia circular. Això genera productes durables, eficiència energètica, optimització del consum d'aigua, ús de detergents respectuosos amb el medi ambient i cadenes de subministrament local curtes. El proveïdor de serveis tèxtils Mewa porta més de 100 anys dedicat a aquestes directrius amb el seu servei de draps de neteja.

Els draps de neteja reutilitzables estalvien temps i costs i milloren la imatge de l'empresa

Mitjançant el subministrament de draps de neteja reutilitzables e higiènicament impol·luts, Mewa contribueix al fet que les empreses de les indústries i tallers puguin fer el seu treball de forma adequada, les màquines segueixin funcionant i els vehicles es mantinguin i netegin correctament. Per a les PYMES i grans empreses, l'ús de draps de neteja reutilitzables suposa, a més, un estalvi de temps i costs d'acord amb les majors exigències en matèria de tecnologia de producció i amb una gestió empresarial orientada al medi ambient, alhora que contribueix a la bona imatge de l'empresa que els utilitza.

"Ja l'any 1997 vam ser la primera empresa del nostre sector que va rebre el certificat mediambiental internacional conforme a la norma ISO 14001. Així mateix, com a membre de l'Associació Europea de Serveis Tèxtils (ETSA), entenem la globalització de forma ecològica. L'objectiu és estalviar matèries primeres i reduir la contaminació ambiental al mínim", explica Maricel Huguet, directora de Mewa Espanya.

Els draps de Mewa en un còmode sistema de lloguer

Mewa es recomana per ser un servei que contribueix a evitar els residus de manera notable gràcies als draps de neteja reutilitzables en un sistema de lloguer, que netegen tot allò que s'acumula durant l'activitat industrial. Hi ha draps per a la brutícia gruixuda, com ara olis, greixos, pintures, dissolvents, i també draps per a la neteja suau de superfícies delicades en zones de treball molt sensibles.

La gama de draps de neteja adaptats a diferents aplicacions ofereix una amplia varietat d'usos per a la indústria, els tallers de cotxes o artesans. El servei inclou el contenidor de seguretat corresponent per emmagatzemar i transportar els draps, tant nets com utilitzats. Els draps s'emmagatzemen dins de forma hermètica fins a la seva recollida. D'aquesta forma, s'estalvia espai i el sistema resulta segur i conforme a la llei.

Els draps de neteja nets s'entreguen en un contenidor SaCon tancat, i els conductors del servei tornen els draps bruts a les instal·lacions de MEWA on es renten abans de tornar-los a posar a disposició dels clients.

Maricel Huguet

Directora de Mewa Espanya

"Les empreses que opten per Mewa poden comptar amb un sistema de servei complet, en el qual sempre tenen a mà la quantitat adient de draps de neteja. Com a resultat, produeixen molts menys residus i conserven valuosos recursos. L'atractiu preu en comparació amb els materials d'un sol ús és un altre punt a favor que no hem de passar per alt"