L'equip del Mainz 05 juga ara al MEWA ARENA

28 de juny del 2021
L'equip del Mainz 05 juga ara al MEWA ARENA

L'estadi de l'1. FSV Mainz 05 lluirà un nom nou aquesta nova temporada. A partir del juliol, els de Mainz jugaran al MEWA ARENA.

La companyia de gestió tèxtil líder del mercat, que compta amb 45 delegacions presents a 14 països europeus amb seu a Wiesbaden, amplia així el seu longeu compromís amb el Mainz 05 i es convertirà en el futur patrocinador del nom de la seu del seu estadi. A més dels drets de denominació de l'estadi, Mewa també ha obtingut un paquet complet de serveis de publicitat i d'hospitalitat.

El nou contracte entre el club de la Bundesliga i Mewa té una durada inicial fins al 2026, i és la culminació fins a la data d'una estreta i creixent col·laboració des de fa molts anys. Mewa és soci del Mainz 05 des del 2013. Inicialment la companyia va rebatejar amb el nom «MEWA LOUNGE» la zona d'hospitalitat i, des del 2019, també ha donat el seu nom a la tribuna Mewa, entre d'altres. Juntament amb Infront, soci de màrqueting de l'equip del Mainz, ha estat possible portar l'exitós compromís a un nou nivell.

Una estreta col·laboració basada en valors compartits

A més de l'arrelament regional a la zona del Rin-Main, el Mainz 05 i Mewa treballen colze amb colze sobre tot en temes de sostenibilitat i compromís amb els joves talents. El Mainz 05, primer club de la Bundesliga que no afecta negativament el medi ambient, porta més d'una dècada participant activament en la protecció del medi ambient i en l'ensenyament de valors sostenibles per a un futur millor a través dels seus projectes socials per a nens i joves.

Mewa també ha establert els seus estàndards de sostenibilitat. Sota el terme textilsharing, el proveïdor de serveis subministra a les empreses tèxtils draps de neteja reutilitzables en un sistema circular basat en el principi de «llogar en lloc de comprar". En les seves operacions internes, l'empresa aposta per processos respectuosos amb el medi ambient, com ara la recuperació de calor, el tractament d'aigües residuals, el reciclatge de matèries primeres i l'ús econòmic de l'aigua dolça. Així mateix, l'empresa familiar també ha demostrat una gestió empresarial responsable mitjançant un creixement constant durant més de 110 anys. A més, Mewa porta molt de temps implicada en l'esport juvenil i dona suport activament a les instal·lacions infantils i juvenils del sector social.

«Amb els drets de denominació del nostre estadi, la prolongada col·laboració que tenim amb Mewa, caracteritzada per la satisfacció i l'apreciació mútues, assoleix un nou nivell. Especialment en temps difícils com aquests, és senyal de gran confiança ampliar una col·laboració existent, així com també un senyal que les coses senzillament encaixen entre el Mainz 05 i Mewa. Els valors bàsics de la declaració de la missió del Mainz 05 i de Mewa també inclouen la sostenibilitat ecològica; les lletres de l'estadi representaran també això al món exterior en el futur», assegura el Dr. Jan Lehmann, director administratiu de l'1. FSV Mainz 05.

«Estem molt orgullosos de ser ara també el patrocinador del nom de l'estadi d'un equip tan compromès i atractiu», afirma Michael Kümpfel, director de Màrqueting i Vendes de Mewa. «Ens sentim estretament vinculats al Mainz 05 des de fa molts anys. No només per la proximitat regional i la cooperació en el passat, sinó també per l'esperit d'equip i els valors comuns que compartim: hi ha molts paral·lelismes entre el rendiment esportiu i l'empresarial. I, per suposat, això també ens farà més visibles pel que fa als nostres grups objectiu. Per a l'empresa i la marca Mewa, aquesta és una oportunitat única que ens complau aprofitar».

«Aquesta associació és un exemple d'èxit del patrocini. Els valors compartits, la gran confiança i també la proximitat local són els millors requisits per complir també amb un compromís tan important com el dret de nomenament. Estem desitjant que aquesta cooperació continuï, ara amb encara més intensitat, amb MEWA, i que se celebrin molts partits emocionants al MEWA ARENA», conclou Marco Sautner, director general d'Infront Alemania, soci de màrqueting de l'1. FSV Mainz 05.