Mewa inaugura el canal de Facebook per a Espanya

15 de novembre del 2023
Mewa inaugura el canal de Facebook per a Espanya

El nou canvi d'imatge corporativa llançat aquest any responia a una decisió d'arribar més i millor a la nostra comunitat. Ara fem un pas més en la nostra recerca d'ampliar la nostra proximitat i relació amb el nostre públic objectiu amb un nou canal a la xarxa social de Facebook, on hem identificat que hi ha gran part dels nostres usuaris, presents i futurs.

Aquest nou canal cerca una via directa d'interactuar amb els nostres seguidors per poder informar-los de forma atractiva i actualitzada sobre els nostres productes i serveis, sense oblidar traslladar la filosofia i valors de Mewa, així com les nostres constants millores en qüestions com la innvocació i la sostenibilitat o mostrar la nostra naturalesa d'ocupadors compromesos amb el vostre equip o marca d'èxit al sector.

En estreta col·laboració amb l'equip regional de Mewa, comptarem amb vídeos i fotografies de primera mà que humanitzin els nostres continguts i els facin més atractius. Tot i que també es tindrà molt en compte el que està passant en altres regions per compartir el més interessant i mostrar aquesta part internacional que també caracteritza Mewa.

Us animem a tots a seguir i recomanar aquest canal: https://www.facebook.com/MewaIberia